Menu

Satira
CEA MAI MIŞTO ŢARĂ

De când s-a inventat ocaua mică, negustorul a simţit nevoia firească să fraierească clientul la capul gol. Şi nu doar brutal, ca ţăranul, cu cântarul, ci şi elevat, ca intelectualul. Mai nou, comerciantul vrea să ia banii cumpărătorului luându-i mai întâi minţile. Cum? Păi, promovând produse de doi lei drept super marfă sub sloganul mobilizator şi ispititor: „Nr. 1 în România”.

Aşa au apărut pe piaţă şi pe lume, cele mai cele salamuri ori iaurturi, cea mai mişto făină de pe suprafaţa ţării, cel mai fantastic lapte etc. În faţa acestei avalanşe de super-mega-produse, cei de la Protecţia Consumatorului au avut o uşoară curiozitate şi au ţinut morţiş să descopere secretul mărfurilor fără pereche. Adică le-au cerut negustorilor să probeze lauda de sine, ca să vadă dacă miroase a bine. Când colo, ce să vezi? Produsele cu pricina fuseseră “number 1”, pe vremuri, în ceea ce priveşte vânzările, însă … “fosta-i lele, cât ai fost, dar acum eşti ştir cu borş”.

Pe acelaşi principiu am putea spune că România este cea mai mişto ţară. Iar chestia asta nici nu trebuie demonstrată…
(aruncă-ţi un ochi şi pe www.pezevenchi.ro)

 

pezevenchi

Lasă un comentariu

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>