Menu

Social
NEMULȚUMIȚI DE BĂNCI

Buzoienii sunt în continuare nemulţumiţi de serviciile prestate de bănci si dau buzna la Protecţia Consumatorului, în căutarea dreptăţii. Potrivit reprezentanţilor Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Buzău, de la începutul anului şi până în prezent s-au înregistrat un număr de 28 reclamaţii. Multe dintre ele s-au dovedit însă nefondate.

Cel mai frecvent, oamenii reclama bancile la Protectia Consumatorilor pentru clauze abuzive din contractele de credit. Pe locul doi figurează perceperea de comisioane pentru administrarea contului curent, iar pe locul trei comisioanele de retragere la lichidarea contului bancar.

Potrivit reprezentanţilor Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului Buzău, de la începutul anului şi până în prezent s-au înregistrat un număr de 28 reclamaţii ce vizează diferite unităţi bancare. Cele mai multe dintre reclamaţiile înregistrate s-au dovedit a fi însă neîntemeiate, din diferite motive.

Conflictele dintre banci si clientii lor pot gasi mai multe forme de rezolvare. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului si Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sunt cele doua optiuni la care puteti apela in cazul in care alegeti “calea dura”, adica lupta in instanta cu banca al carei client sunteti. Daca insa mergeti pe varianta “impacarii” si totusi nu reusiti sa ajungeti la o intelegere direct cu banca, mai aveti cel putin inca doua variante: Uniunea Mediatorilor Bancari din Romania si Asociatia pentru Protectia Consumatorilor. Prima – este o asociatie profesionala, iar cea de-a doua -un ONG specializat in rezolvarea pe cale amiabila a conflictelor dintre banci si clientii lor.

Lasă un comentariu

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>