Menu

Administrativ
MEDIATIZARE CU DEDICAȚIE

Sume uriase puse la bataie de Primaria Buzau pentru promovarea targului anual Dragaica, dar si un scandal de proportii starnit de responsabilii municipalitatii in ceea ce priveste mediatizarea evenimentului. Primaria a directionat dupa bunul plac sume semnificative catre televiziuni, ziare si site-uri apropiate edilului municipiului, cvasi-anonime sau abia infiintate, fara a respecta vreun criteriu al vizibilitatii sau notorietatii.

Primaria Buzau a alocat in acest an un buget record, de sute de mii de lei, pentru un balci de traditie in municipiul Buzau, Dragaica, un targ intrat de ani buni intr-un con de umbra si vizitat de tot mai putine persoane. Pe masura bugetului urias dedicat organizarii evenimentului sunt si sumele alocate de municiplitate pentru mediatizarea targului: 80.000 de lei. In acest sens, Primaria Buzau a incredintat bugetul de promovare a balciului unei firme de publicitate, in spatele careia se afla Alfred Vasilescu, fost cadru militar si component al trupei de rock “Demos”. In mod evident, sumele au fost orientate catre organele de presa “de casa” ale primarului Constantin Toma, unele abia infiintate, fara vreun studiu privind vizibilitatea sau notorietatea entitatilor media buzoiene. Alfred Vasilescu, artizanul acestor alocari de sume cu dedicatie, afirma ca bugetul a fost distribuit potrivit informatiilor pe care le-a primit de la prieteni.

Potrivit unor surse, o mare parte a bugetului dedicat mediatizarii targului Dragaica a fost alocata ziarului “Opinia”, publicatia edilului Constantin Toma. De aici, sumele au fost directionate, in functie de afinitatile primarului, catre celelalte entitati mass-media agreate.

Chiar daca unele sume puse la bataie au fost simbolice, 500 de lei, si dedicate unor site-uri obscure, bugetul alocat initial mediatizarii balciului Dragaica a fost depasit cu aproape 20.000 de lei. Ceea ce inseamna ca anumite structuri media agreate de primar au incasat sume uriase.

Pentru a afla cu exactitate sumele alocate de Primaria Buzau pentru mediatizarea targului Dragaica, dar si care sunt entitatile media care au beneficiat de banii respective, grupul de presa TV Sat, care acopera prin televiziunea regionala TV Sud Est 11 judete din sud-estul tarii, a inaintat  municipalitatii, o adresa oficiala in baza legii liberului acces la informatii publice.

 

Comentarii ( 1 )

Lasă un comentariu

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>