Menu

Social
GREU CU ȘOFERIA

Șoferia nu-i pentru toată lumea. Dovadă că, la Buzău, anul trecut, mai bine de 40 la sută dintre aspiranții la permisul auto au picat la traseu, iar jumătate “sala”. Nici modul de desfășurare a probei practice, prin înregistrarea video și audio, cu sisteme tehnice de monitorizare, nu a modificat procentele în favoarea celor care doresc să conducă.

Teoria ca teoria, dar practica ne omoară! Asa se poate spune despre cei care care încearca în fiecare an să devina soferi cu acte-n regulă. Potrivit statisticilor, cei mai multi dintre candidații care trec cu brio, proba teoretică, nu reusesc sa-i convinga pe examinatori ca stiu sa conduca o mașină la traseul prin oras. Numai anul trecut, la Buzău,  mai bine de 40 la sută dintre aspiranți la permisul auto au picat la traseu, iar jumătate “sala”.

Nici modul de desfășurare a probei practice, prin înregistrarea video și audio, cu sisteme tehnice de monitorizare, nu a modificat procentele de promovare a examenului auto.

Susținerea examenului se poate face în termen de un an de la absolvirea cursurilor de pregătire teoretică și practică. Concret, persoanele care trec cu succes de proba teoretică pot susține proba practică de mai multe ori, dar numai în perioada de valabilitate a cursurilor absolvite. În acest sens, candidații sunt nevoiți să achite taxa de examinare și să facă cel puțin încă șase ore suplimentare de pregătire practică. Înainte de 5 octombrie 2015, cei picați la proba practică erau nevoiți să susțină din nou proba teoretică.

Lasă un comentariu

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>